2010年1月19日 星期二

舊文新閱: 2010年廣州見聞 (三)


廣州華林禪寺在上下九玉器市場附近. 寺內供奉中國禪宗初祖達摩祖師, 及六祖慧能大師.
禪寺歷史悠久, 始建于公元524年, 前身乃西來庵, 初祖達摩祖師由印度航海至此登岸, 開創禪宗第一道場. 清 順治帝賜榜曰華林禪寺.
 

                                                 進入華林禪寺前先經玉器市場

                                           禪寺前(玉器街)的放生池
 
                                                         池內的碑石

                                         華林禪寺



三寶殿: 中間是釋迦牟尼佛    手捧着塔是藥師佛    另一尊是 阿彌陀佛

                                       觀音殿
 
                                             地藏殿
 
                                                初祖達摩堂


                                                             羅漢堂的正中是彌勒佛
                              
                                                              寺院護法神 - 韋駀菩薩
 
                                   五百羅漢之其中三位, 中間這位表示「心中有佛」。
 
                                                        祖師殿供奉了禪宗六祖慧能大師



5 則留言:

  1. wei - wei 叻叻喎 , 妳已搬咗咁多篇網誌過來 , 相片仲加埋框框好靚呀 , 妳是否已找到這裡相簿有這種功能0架?

    回覆刪除
    回覆
    1. ak, 我仲未知相簿在那裹, 怎樣去找呀? 我只是用「copy+paste+連結」昨日就搬咗好多篇。初時copy多次都失敗, 本想放棄, 後來飲啖茶, 透吓氣, 再試過, 咦! 又得咗喎! 我依家存咗多篇草稿未發佈呀! D相框框係佢自己出來架! 我點會咁叻喎! 講真心話, 多謝你和其他熱心網友帶着我怎樣安住blogspot, 又感到blogspot的編輯在幕後關照着我呢! 所以我在這裏住得非常快樂呀!

      刪除
    2. 咦原來妳冇看過我給妳的回覆 , 唔緊要我再講過 , 我在選自己網誌那頁( 即是有支筆嗰篇 ) 的頂部第三行最尾 " 更加 " 裡找到相片 , 妳去試看看吖 .
      嘻嘻 , 妳住得快樂即是我的快樂啊 ! 大家努力再發掘多些好玩的功能吧 !

      刪除
    3. 多謝ak. Oh! my Chinese writting pad is order of order again!
      I've found my photos already. In my 選自己網誌那頁( 即是有支筆嗰篇 ) 的頂部第三行最尾 is not " 更加" , it is a big black sauare with 9 small squares inside. I hope you understand what I am talking about.

      刪除
    4. kakaka , 對不起我打錯字 , 應該係日曆隔離 " 更多 " 先啱 , 妳再去搵下喇 .

      刪除