2021年3月15日 星期一

I take photos where I go - 散步時我愛影相

 
















9 則留言:

  1. 仙人掌既花都幾靚架,我都有種吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仙人掌(cactus)品種繁多,曇花也屬仙人掌科。

      刪除
  2. 攝影數碼化之後,影相真係方便咗好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip 言之有理,我拎住個傻瓜機,行到邊影到邊。

      刪除
  3. 散步時我也愛影相,現在手機又方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛用相機仔,我厭手璣太敏感。

      刪除
    2. 現在的手機,在攝影方面,已比一般的數碼相機好。我反而愛用手機拍照,因為輕巧,而且是隨身必帶。影相,除了天氣環境,還要看心情。

      刪除
  4. 我中午好多時食完飯就去散步,我都係中意周圍影😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 中午陽光猛烈,我愛在早上或黃昏去散步。

      刪除