2014年4月25日 星期五

自尋其樂


2014.04.25. @ 美國 加州 千橡鎮 :

襯家母跟女兒一家去了旅行 ;

今天, 兩個孫跟他們Daddy去返工代替上學, 這是每年一度的父子工作日;

@9:30am, 囡囡突然接到教友通知要返教會開會連午餐;

@11:15am, 我看完電郵、f/b及blog也決定離家外出吃午餐, 本想坐巴士去The Oaks 商場, 但巴士時間不配合, 我只好步行到附近的購物中心, 選擇了吃pizza.

                                                          新鮮什菜沙律任我選

                                                                 pizza, 款款都有肉 ! 怎麼辦 ?
 
我向待應生說: 我是素食者。10分鐘後待應生通知我已有兩款素食pizza上檯。服務一流 抵讚 !

                                                        我先食什菜沙律+蛋及半條芝士包。

                                               兩款素 pizza 都好好味, 食完再添食。
 
                                                其中一桌有三位長者, 吃飽飽, 玩紙牌。
 
                                         我吃飽午餐漫步回家, 順道欣賞人家前院的花草。


14 則留言:

  1. 咁好環境....又有咁好美食.....自得其樂....!
    享受人生呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei 已步入黃昏之年, 家裏各人有各人要做的事, 所以我要趁行得食得的今天去自尋其樂。

      刪除
  2. 服務一流啊 ! 咁多款 pizza 啱哂我呀 , 睇到我流口水了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 款款都是脆薄皮 pizza, 可以食多兩三件, 好欣賞橄欖一D都唔鹹, 正! 什菜沙律除生菜外還有西芹、紅菜頭、紅腰豆、三角豆、西蘭花、粟米、青椒、青瓜、葵花瓜子仁, 幾種沙律醬任選。只是欠缺水果供應, 不過真係抵食, 每位收費九蚊有找。

      刪除
    2. 嘩好抵呀 , 而且好多嘢我都鍾意食的 , 如果我在這裡一定經常去食lu 流口水中 !

      刪除
    3. 唔使九蚊, 自助式, 任飲(汽水)任食。 pizza 勝在皮薄餡多, 冇咁易飽肚, 食哂各種不同配搭的口味.

      刪除
  3. 我好羨慕你可以唔駛翻工.

    回覆刪除
    回覆
    1. 島 Sir, wei-wei 72歲的亞婆啦 ! 只能幫忙女兒做點家務囉 ! 我退休前挨到死, 冇講你知。

      刪除
  4. 我也是素食者 試試聽王西麟

    回覆刪除