2021年1月23日 星期六

祈求上蒼悲愍地球人

 

我區昨夜已下雨, 今早仍是下個不停😊.
我祈願雨水洗除飄浮空氣中及大地上的病毒;
我祝福人人身體健康 🙏🙏🙏😘


***** ***** ***** ***** ***** *****
, , , 然天, ,











12 則留言:

  1. ❤️衷心祝願 : 人人幸福 健健康康 快快樂樂❤️

    回覆刪除
  2. Good afternoon wei-wei, last night it also rained in my area. Luckily this morning it's just cloudy intervals and sunshine intervals, no rains anymore:)

    回覆刪除
    回覆
    1. The rain in my area stopped at noon. I took 3 pictures about 3:30pm. T王..he pictures are on this page.

      刪除
  3. 今年應該都無望疫情會過去, 大溫有些安老院九十人死了三十多近四十, 恐怖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安哥, 你和嫂夫人要小心保護自己, 勿睇不開心的新聞令自己不安。
      家兄年已八十, 他住 Mississauga 近多倫多機埸的安老院, 他在前星期己打了疫苗針。
      我已被安排在本月27日到屋企最近的藥房打針。

      刪除
    2. 感激關懷, 這次疫情, 更顯出西方國家,社會的問題, 不過, 好難去同的後生嘅講, 人…真係要管, 又要有權威去領導, 其實, 西方國家都是一樣, 不過形式不同, 做法不同而已, 係商界、企業、工業, 醫生、律師、工程師不是都有"管"!軍警、消防、救護員一樣有權威, 有權力, 有規,有矩嗎, 唉, 算咯! 今時今日, 自求多福, 盡量少出門, 超市每星期去一躺咁多, 乜社會活動都無了!

      刪除
    3. 安哥, 人在做、天在看, 我們只能管好自己的身、口、意, 做好份內事便足夠了, 不必理會他人的所作所為, 實在不到自己去管呢!

      告訴你一側有關50年代香港救護員的事: 那時家在上環新新市街, 不知何故家父常流鼻血不止, 所以電話叫救護車送往瑪麗醫院, 本來救護車是免費為市民服務的, 可是每次的救護車司機都要家父先給他們現金才肯開車到醫院。

      刪除
    4. 當年港英政府時期, 呢的事"正常",50年代,政府救護車並沒有如今天的正式救護員, 都是消防員兼的,係60年代有電視劇七十二家房客曾諷刺消防部門, 有水有水, 冇水冇水,就係反影社會現象, 不過, 當年政府基層公務員薪津十分微薄, 如差人, 人工極低, 每月還有支付差館的"雜差"費用, (洗衣及擦鞋都是內判,不屬政府, 你又不可以自己洗熨及自己擦鞋,這內判人士是真正雜(務)差(使), 餘下的幾不能養家, 貪污原因!
      醫院又是, 當然醫生,護士, 薪津較優又有升遷, 又有尊嚴, 所以貪污不來, 絶大部份都十分自愛, 可是, 那些護工,護嫂就不同, 六十年代, 二百多元月薪, 不勒索病家怎維生, 現實也, 而有關管理人士都一清二楚, 但是投鼠忌器,又無法可幫, 於是,隻眼開, 隻眼閉!
      直至七十,八十年代後, 麥理浩港督大事改革, 公務員才可脫貧!!!

      刪除
    5. 多謝安哥逐步分析, 沒有過去的貪污事例, 又怎會在後期成立了個[廉政公署]呢!

      刪除
  4. 60年代,香江什么環節都要講人情, 搵工好不容易,今時今日的"糠稈"(他她們連自己聲稱非常愛護的地方的名稱都說不來!!!)年青人事事實實比那個時代"幸運"、"幸福"得多!
    那個年代, 你想去當學徒(奴隸一樣的工種)也不容易, 要有"鋪保"呀?難嗎?
    投考巴士守閘員(當年是用人手司閘), 考過體能, 考過筆試, 面試時, 一句, 邊個叫你嚟㗎?答唔出, 玩完!(年青人不明白這問語的深層次意思了。)
    去投考電話公司技術員(拉大纜), 面試時又係果句, 邊個叫你嚟㗎?玩完, 去投考電力公司技術員, 通過考試,又係果句,玩完!
    可能該位投考者冇運, 或者"聽錯"啦!講古果個還健在, 是講古人親歷體驗!
    考駕駛執照, 係那個年代生活過的人都心知肚明! 不過, 這些機構好醒目的, 一定留有一些名額,給"正常"人的, 那些"好運"的人,好可能"不會"知道有"不幸人"吧!!!
    政府醫院一樣, 看你妳好運不好運, 好運的遇上"好"的阿叔,阿嬸, "不强行勒索",但係病人及家屬要識做, 可是你不夠運的, 遇上惡人,或爛人(爛睹之人), 你想飲杯水, 無錢不行!
    講古果個,又是曾在政府醫院工作的人員!
    麥理浩為什麼這麼好人, 肅貪倡廉, 其實英國人被某方人逼迫的, 回歸談判, 某方人對香江的烏煙瘴氣大為不滿, 施加壓力, 另外還有一最大因素, 毒品泛濫到失控!社會已成不可收拾,不能再下去了, 才有肅貪倡廉!公務員一夜之間,才可以有根本薪酬改善!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我算是幸運的一個, 62年離開學校去收珠片繡花女工, 三年後轉到中環印度出口行做文員。我見證了香最輝煌的年代。

      刪除