2014年2月5日 星期三

英國名校快在港落成


2014.01.20. 我到青山探親時影的:

 仍在施工中的建築物是" HARROW INTERNATIONAL SCHOOL HONG KONG ".


因英國首相邱吉爾而馳名世界的英國學府將是香港貴族子弟爭相入讀的香港國際學校。

28 則留言:

  1. 校舍幾有型,學費一定貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次回港才知道香港多間向來受政府資助的中小學現在已轉為私校了, 每月學費多在八千元左右, 如果我年輕四五拾年就慘囉! 那有能力送子女入讀這些學校呀!

      刪除
    2. Harrow 是英國名校, 總比送子女英國便宜的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 也是好事, 香港的貴族子女不需漂洋過海。

      刪除
  3. 現在教育是門生意, 是投資.....!
    家長對子女的投資, 政府對人民的投資, 生意人的賺錢投資...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 古人說: "十年人事幾番新", 我只離港三年半, 香港變遷已很多, 我造夢也沒想到多間質數好的政府津貼學校變了直資, 非一般市民能供子女入讀的學校!

      刪除
  4. 各國也來香港開國際學校,因為有市場… 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有世界各地國際學校, 有錢人家子女不必年紀小小就離家出國挨風雪了。

      刪除
  5. 嘩好靚的校舍 , 入得呢度讀書必是非富側貴了 .

    回覆刪除
  6. 所以我的美國公民身份是值錢的, 因為我生的小孩享有公民權利,只需過來美國讀書就可以了! 跟本這裡的學校應可比美國際學校的, 但我的兒子是免費, 唔洗係香港交十萬元一個月!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊! 原來kei已有兒子在美上學, 祝貴公子學有所成! kei好快就享仔福囉!

      刪除
    2. 我話如果呀! 我連老婆都無!搵邊個同我生兒子呢? 你是否在氣我呢?

      刪除
    3. wei wei,我現在在美國是獨居人! 現在天氣凍!出事都無人知呀!

      刪除
    4. 在美國兄嫂侄仔侄女是你的至親, 多點探望他們吧!

      刪除
    5. 乜紀大俠原來獨居美國嘅咩?仲以為住喺香港添....

      刪除
    6. 哈! 哈! 哈! Kent 不打自招, 說明自己是竹織鴨, 冇用心睇紀大俠的網誌!
      Kei 幾時被Kent挖角加入雨中家架??? 我要早日抽空去拜訪雨家啦!

      刪除
    7. 我好少探他們的!我已經有大半年無同我媽聯絡了!

      刪除
  7. Wei姊,依家百厭至搞清楚你個網誌喺邊,因為以前嗰個網址末係.com,原來應該係.ca
    所以一向都揾唔倒你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你冇在你的Blogger資訉主頁追縱我咩!
      我的google blog 址是: usweiwei.blogspot.com

      刪除
    2. 我諗呢一點連Wei姊你都搞錯,你可以現在望一望左上角網址,是usweiwei.blogspot.ca,而並唔係usweiwei.blogspot.com,喺我個追縱板上用嘅就係.com,所以揾唔倒係.....

      刪除
    3. 我的電腦上角是: 「soweiwei70@gmail.com 新文章 設計」, 我剛用滑鼠copy出來的。

      刪除
  8. wei-wei , 因為看到妳說在「與網友相見甚歡」有新增照片,才去看到妳和pat 的留言。很抱歉遲覆了!
    因為恐怕妳像我一樣沒看收件匣,所以在這裡告訴妳,請妳回去一看吧。

    回覆刪除