2014年2月9日 星期日

西貢北港公園(二)


西貢北港公園(一)已發佈在2013年12月30日「 Happy New Year 2014」網誌 內
http://usweiwei.blogspot.com/2013/12/happy-new-year-2014.html

                                                                   西貢北港公園 (二)



























                                                               西貢北港公園(三) 再續

16 則留言:

  1. Wei姊,啲照片太細,比較難睇得清楚,是否可以放大一些呢?
    從照片中可以感受到姊有個愉快的回港之旅...

    回覆刪除
    回覆
    1. Kent, 我D照片張張都是大碼的, 其實你可以自己用滑鼠放大架!
      我在港70日, 日日都吃喝、玩樂好真係好開心! 最最最開心係任何公共交通工具每程都只是$2, 第二程只係$1.80咋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好呀! 三年後在西貢北港公園裏的茶餐廳午飯, 黃昏在西貢碼頭附近晚餐, 一於咁話!

      刪除
  3. 話咁快是✿2Ѽ14✿大年初十一❀•*¨今日勁凍呢•*¨保重喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳真有心, 大家在嚴寒的冬天都要好好保重呀!

      刪除
  4. 自然教學,大人小孩都適合!

    回覆刪除
  5. Wei Wei, 其實你見我現在都已經很少出 post 了, 我可能將會漸漸退出寫blog 的行列了! 你現在已很受歡迎! 祝你成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. kei, 我是為自己而活, 網誌亦是為自己而寫。我見有些相熟的網友亦少之又少的人去回應, 但他們仍常發佈新網誌, Riley Chow歪哥記事簿及澳門Michael便是其中一二!

      刪除
  6. 回覆
    1. 真的, 每次重閱舊網誌都有新感受!

      刪除
  7. 喔原來岩石有咁多款0既 , 謝謝分享 !

    回覆刪除