2013年12月26日 星期四

2013 聖誕@香江


        12月26日約了兄弟和表親們到大嶼山東涌地鐵站商場吃飽午餐就到羅漢寺拜家母。

        回程時家兄說要到灣仔會展逛美食節, 我唯有做個乖妹妹陪他走一趟。美食節會場人山人海, 好熱鬧呢! 我因為答應了參加表弟家的聖誕大食會, 於是便匆匆離場趕去赴會。

       每逢聖誕佳節, 五光十色的燈飾比比皆是,  可是我天天忙於應酬那有空專程在夜幕低垂後去影燈飾呢! 只好一切隨緣, 行到邊影到邊, 見七乜影乜囉! 
                    12月26日路經灣仔碼頭影對岸

                                                               表弟家大食會的聖誕蛋糕
 
中環交易廣場
 
銅鑼灣時代廣場




 
尖沙咀海港城




                                                                    
                                                                       德福花園商場


                                                                  灣仔會展商場

                                                                         中港城商場

                                                                           尖沙咀 1881

                                                               九龍城廣場
 
                                                             
                                                                    忘記了在那兒影的        

34 則留言:

  1. D 夜景唔夠個蛋糕吸引 lor, 流晒口水 la. >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜景唔靚, 因為我冇靚機, 攝影技術又差囉 !

      刪除
  2. 青衣公園點去?
    搭地鐵東涌線到青衣站 B 出口, 在青衣城商場直行轉右, 直出過行人天橋, 就是青衣公園.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午去 la , 下午化個大水池景會靚 d 架, 青衣城商場好似有啤啤熊公仔聖誕佈置 ar, 可以順便行商場睇埋.

      刪除
  3. Hi. Weiwei are you still in Hong Kong ? Merry Chrismax & Happy New year !

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, I am in Hong Kong till 23rd. Jan 2014. Happy New Year !

      刪除
  4. 兩樣我都冇份 , 芒果我唔食0既 , 但齋睇都好滿足了 .

    回覆刪除
  5. 蛋糕極吸引,見到都流口水啊!

    回覆刪除
  6. Wei Wei, how are you doing in HK? It seems that you are having fun in HK, so you forget to visit me? I am so boring in HK.. I haven't gone outside for almost 10 months after I came back to US!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kei, I really enjoy in HK. I am busy meeting cousins, classmates, old friends and I have to go to temples and the new parks, too. Yesterday I saw 秋之風景寫真站介紹西貢北港公園, 今天我便去走了一趟, Chow Chow 真的沒有介紹錯呢 !

      刪除
  7. 回覆
    1. Happy New Year to you, too! Wishing You Good Health, Good Wealth & Good Luck.

      刪除
  8. 過咗聖誕添,祝你新年快樂 ;)

    回覆刪除
  9. 祝新年快樂, 也祝你有美好的2014年!

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 這輯相片的景物不可能在美國Thousand Oaks遇上, 因此我明知今天是2014年2月8日我都要把它上載出來。

      刪除
  11. wei-wei 在香港適逄節日,多姿多彩,可以想像妳這個假期有多開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小愚, 我在港期間確實天天都咁開心呀!

      刪除
  12. 相片好豐富又靚 , 由其尖沙咀海旁的擺設妳影得好好 , 我晚上去人多到無法影到全個擺設的 ,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我晨早約咗人在廣東道的Gate Way食早餐, 由中環坐天星船過海, 見到幾靚又唔多人, 求其影幾款囉!

      刪除
  13. weiwei...妳邊行邊週圍影相, 累嗎?
    影得好靚 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在港期間, 日日馬不停蹄, 但是心情興奮,所以不覺累呀!

      刪除
  14. 你去左好多個商場睇 d聖誕裝飾wo, 仲多過我, 我今年無乜點去過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒有刻意安排自已去睇聖誕裝飾, 全部都是路過時見乜影乜而矣!

      刪除