2021年4月25日 星期日

2021. April is my Lucky Month - 今年4月是我的幸運月

 

I've received gifts from my friends. I went to Chinese Christian Church with my daughter this morning.

我連續幾天收到朋友送來的禮物。為了感恩女兒的教友常為我祈禱,所以今天 (25. April.) 跟女兒到教會聽講座。











11 則留言:

  1. 希望你個個月都咁幸運 ;-)

    回覆刪除
  2. Good Morning, wei-wei:) Thank you for your happy sharings 👍
    I also live Belmont Cheesecake Bites, and the box has 3 flavors: New York Style, Strawberry Swirl, and Turtle. New York Style is my most like flavor!

    Good for you to attend the CCC TO evnet!
    CM Worship 2021-4-25
    https://www.youtube.com/watch?v=MkzmHKXrcAw&t=380s

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, wrong spelling ... I mean to say : I also love ....

      刪除
    2. Judith, you are very smart to find out the link of CM Worship 2021-4-25

      刪除
  3. Hi,給你一個問好。我已一段時間沒有更新網誌,放下筆便丟淡了。人善則美,我看重的是行為,「宗教」只是名相上的稱呼。基督教的義理也很好的,要了解西方文化,不能不看聖經。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是懶人族,看書是件苦事。慶幸目前的香港佛教活動可在網上參與或事後重温。我在加州參加的佛教活動都是講普通話的,因疫情關已改做網上共俢。

      刪除
    2. 我剛更新了網誌,請過來看看,給予意見。

      刪除
  4. 祝願幸運常伴您。
    花花好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝福你亦幸運常伴左右。花花及星球是我去教會做義工之領班送的。

      刪除