2020年6月27日 星期六

全球疫情反覆地增長 減少外出為妙.....


冠狀病毒仍在蔓延, 為保健康最好留在家中, 在網上自尋其樂。



幸好我區人口密度低, 花草環繞區內, 空氣清新, 因此我天天早起便在附近街道散步, 我與迎面而來的人保持距離, 互相揮揮手打個招呼便各行各路。我愛拿着相機行吓影吓相, 差不多一小時便回家。以下是我這幾天影的花草
             
             
             








             

             


                 

                      



*** 我愛狗尾草迎風搖尾, 態優美 !

8 則留言:

  1. 我兩公婆,一個星期出一次門口, 買完菜急急腳咁返屋企, 一入車房, 外衣除下,噴消毒, 跟住入衛生間, 除口罩, 洗手,洗面,乜都唔怕,就怕中招, 我地年紀,醫院唔會點救, 重症者, 叫你放棄, 半安樂走人! 太輕, 叫你係屋企藕, 自己食 tylenol, 睇下你運氣, 唔掂到就快斷氣先至叫十字車車去醫院等簽死亡証。
    所以, 自求多福!
    就算不是疫情, 老安等老人過了七十, 通常都叫你…放棄! 醫療資源留俾後生嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自5月起我女兒已改在網上購買蔬菜、魚、肉、零食及醬油和罐頭食品等。

      全球疫症當前, 醫務人手和藥物都有限, 國家、社會需要年青人, 所以醫療資源留給年青人是應該的。

      我年紀大, 對社會沒貢獻, 若我一旦染病, 我是甘願不被拯救的。

      刪除
  2. 最弊要翻工,現在搭車已經幾乎人貼人,有帶毒者恐怕都避唔到 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦! 香港地少人多, 亦非人人有私家車代步。所以香港市民在離開家門時必須戴口罩, 自備消毒洗手液勤清潔雙手, 放工回家最好立即洗頭沖涼。我住的地區的超市和銀行仍人人保持四尺距離。

      刪除
  3. 千嬌百媚的花卉看得人心花怒放。

    回覆刪除
  4. Wei-wei姐拍到的花草樹木都很美麗,看著令人心曠神怡 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 感恩我孫女的降生把我帶到千橡樹城, 應了[一分耕耘 一分收獲]這句話, 即使12年後的今天, 我仍默默的在女兒家盡我的體力去協助家務, 因女婿非億萬富翁, 沒有女佣。

      刪除