2020年8月13日 星期四

13.Aug.2020 is a beautiful Day 13日晨早及黃昏同樣美

 










8 則留言:

  1. 疫情不知幾時停止, 你那邊已失去16多萬人, 聽到也心酸呀!
    你出入要小心呀! 一定要帶口罩, 一切小心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Candy 到訪。2020病菌橫行,我們只好倍加小心注意清潔確保自己的健康。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我區近半年難得遇上紅霞為黃昏,昨天好彩被我遇上。

      刪除
  3. 唔好理人咁多, 一出門口馬上戴口罩, 老安一早講過, 這新冠病毒無處不在, 並不是那些專家所講廢話, 這病毒尤如花粉, 到處飛舞, 身體差些少, 馬上入侵!

    我地那邊, 呢兩三個禮拜, 又再肆虐, 大半年, 醫管局依然無法找到感染來源, 絕大部份人沒有外遊史, 而封口岸已經幾個月, 商業亦停頓了幾個月, 點解還是難控制, 冇人俾到答案!

    這兩天又急增, 日日膽戰心驚, 除了每星期一日去添油加醋外, 寸步不敢離家, 自己知自己事,高危一族!

    你那邊, 比我地更嚴重, 真係要小心, 做足防護先好出去! 唔理人多抑或人少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我天天早上7點半前便出門,橫過馬路便是學校前的路邊停車埸,有很多樹木,我就在那兒拍手拍腳拍頭,做做柔軟體,走一段斜坡,便回家.

      刪除
  4. 你拍到的藍天白雲很美。祝安康 !

    回覆刪除